Monday 15 June 2009

matk ussikese pähe

kuna Suurbritanniasse on taas kord mõneks päevaks suvi saabunud, siis käisime me laupäeval taas kord mere ääres. taas Goweri poolsaarel siin Lõuna-Walesis, seda korda kohas nimega Worm's Head ehk siis maakeeli ussi pea.
imeilus... lai ja puhas liivarand. palju rohelist. ja mis kõige toredam, poolsaar, mis mõõna ajal on poolsaar ja tõusuga muutub saareks. ehk siis tõeline poolsaare moodi saar (või saare moodi poolsaar). mõõnaga on terve ussike näha, tõusuga jääb nähtavale ainult ussi pea.
sinna ussi pähe me siis oma sammud seadsimegi. me oleme seal juba korra käinud, nii et sel korral päris pähe välja ei roninud, aga natuke maad mööda ussi selga siiski.
ilu igal pool. isegi hülged tulid meid uudistama (või siis vastupidi, meie neid). ainus ebameeldivus kogu matka juures oli puruks tallutud teokarpide arv. olid ju teised mõõnaga kivide küljes kuivale jäänud ja meil tuli neile paratamatult peale astuda, kui just päris vees ei tahtnud lobistada.
õhtul koju jõudes olid minu õlad päikesest ära põlenud ja Luca kukal tulipunane, isegi kergelt lillakas. aga mõnus päev päikese ja tuule käes oli ikkagi.

4 comments:

  1. Jeerum, ma vaatan neid pilte ja mulle tundub järjest rohkem, et mul on Suurbritanniast TÄIESTI vale ettekujutus.....
    Fotode järgi on nii ilus loodus seal, et ohohoo (kusjuures, ma ei tea tõesti, miks mul peaks vastipidine arvamus olema tekkinud....) :)

    ReplyDelete
  2. Ega vist Ühendkuningriike enamasti ilusa loodusega ei seostata jah. Aga see arvamus on pisut vildakas, sest siin on mitmeid imeilusaid kohti. Wales'i läänerannik on üks neist, aga siis on veel Peak District ja Lake District, Põhja-Inglismaal, mis on ka imeilusad. Ja Shotimaa. Ja siis muidugi Devon ja eriti Cornwall, kus nagu ei arvakski, et oled Suurbritannias, vaid pigem mõnel jahedamat sorti Vahemeremaal. Ja kui suvi on selline, nagu ta siiani on olnud, siis pole elul siin kuning(anna)riigis väga vigagi.

    ReplyDelete
  3. Millegipärast olen mina just arvanud, et teil seal on ilus loodus, linnad nagu nii väga ei tõmbagi! Loodame, et ka meie sealoleku ajal on siis ilus ilm, sest no sellest jamast, mida siin Eestimaal suveks nimetama peab, on küll juba siiber. Ja mõnda looduskaunist paika tahaks ka näha (kui selleks aega on).

    ReplyDelete
  4. Me arvasime Lucaga, et kui ilma on, siis võiksime kas reedel või laupäeval kõik sinna ussikese pea piirkonda sõita. See on nii 1.5 kuni 2 tundi autosõitu Cardiffist. Seal on ilus lai liivarand, tiba külm vesi, aga päikesega siiski mõnus peesitada. Ja kes tahavad minna teokarpe ja hülgeid vaatama võivad mõõna ajal mööda ussikese selga sinna tema pea poole jalutada. Ehk et ma arvan hea koht, kus erinevaid tegevusi harrastada. Selleks peaksite aga kõik kaasa võtma päevitus/ujumisriided, plätud ja mingid sellised jalanõud, millega kaljude ja teokarpide peal saab kõndida. Rannalinad ja käterätid saame me siit kaasa võtta.

    ReplyDelete