Friday 19 June 2009

too many degrees of freedom: eellugu

ega te vist suurt sellest eelmisest loost aru ei saanud.
eellugu on siis selline...

millalgi märtsis otsustasin mina kandideerida ühele ametikohale Cambridge'is. minu plaanist inspireerituna, saatis Luca avalduse Cambridgeshire'is tegutsevasse organisatsiooni, kus ta väga tahaks töötada ja kus oli käimas üks vägagi ahvatlev konkurss.
mina sain oma ei-kirja kätte millalgi aprillis. Luca kutsuti intervjuule. see toimus kaks nädalat tagasi.
kuna Luca intervjuule kutsumine võttis väga kaua aega, olime me vahepeal otsustanud siiski ka siin Cardiffis jätkamist tõsiselt kaaluda ja mina olin saatnud avalduse siin ühele ametikohale. sinna kutsuti mind ka intervjuule. eeldasime, et Luca saab oma intervjuu tulemuse teada enne, kui mina Cardiffis intervjuule lähen (intervjuu oli eile). aga ei. nende enda sõnul pole nad veel otsust langetanud - 2 nädalat peale intervjuud!!!!
mina olin aga vahepeal saatnud avalduse kahele ametikohale Cambridgeshire'is, et juhul, kui Lucale seda tööd pakutakse, oleks mul seal midagi teha. täna sain neist ühega seoses intervjuu kutse.
ja nii ongi. kõik otsad on lahtised. ma ei tea, mida Cardiffis vastata, kui nad peaksid mulle seda töökohta siin pakkuma. ma ei tea, kas sellele teisele intervjuule minna, sest kui Lucale seda töökohta ei pakuta, siis üksi ma sinna ei läheks. ja siis peame me peagi otsusama, kas siin Cardiffis ikka see korter osta või mitte. jne. jne. rääkimata sellest, et suviste puhkuse plaanide tegemine tundub naeruväärne arvestades, et me isegi ei tea, kus me sel ajal elame.
ja sellele kõigele lisaks tuleks veel ka välja mõelda, kuidas ma sinna Cambridge'i intervjuule lähen päeval, mil kogu mu pere ja Luca vanemad siin meie juures on...

et siis selline selgusetu elu meil siin...

No comments:

Post a Comment