Thursday 16 July 2009

pilt pisut selgem

meie eluke siin punase draakoni maa pealinnas hakab pisut selgemat kuju võtma. paistab, et jääme ikka veel mõneks aastaks siia. Luca jätkab oma doktorantuuri ja mina peaksin alustama septembrist tööd teadurina Cardiffi Ülikooli alla kuuluvas Wales Cancer Trial Unit'is. hakkan uurima seda, kuidas vähki põdevad inimesed ravi ja haigusega kohanevad ja mida kogu see kogemus nende jaoks tähendab. alustan esialgu poole kohaga, mis peaks jätma mulle aega ka oma artiklite kirjutamiseks ja võib-olla ka Avatud Ülikoolis väikese õpetamistööga tegelemiseks. see plaan võib küll ka muutuda, sest lähen juuli lõpus Cardiffi Ülikooli School of Social Science'isse veel ühele (viimasele!) intervjuule. kui nad peaksid mulle ka seal poolt kohta pakkuma, siis saab minust väga tiheda graafikuga, mitme erineva projekti heaks töötav teadustöötaja...
nii et korteriost Cardiffis on taas vägagi oluliselt päeakorda kerkinud. ja kuidagi tundub, et selles osas on asjad korraga liigagi kiiresti liikuma hakanud.
siiski, ma igaks juhuks veel väga ei mõtle, kuidas meie elu täpselt septembrist alates välja hakkab nägema, sest kõik senised katsed mingi tulevikupilt luua on ebaõnnestunud. aga väljavaade, et ma ei pea enam kolmel päeval nädalas tõusma kell 6 hommikul, et siis õhtul kella 8 paiku koju jõuda, olles veetnud 3 tundi oma päevast rongis, on päris ahvatlev...

No comments:

Post a Comment