Monday 14 December 2009

X faktoriga poiss leitud!!!

See oli kolm aastat tagasi kui meie Lucaga uhel augustikuu laupavel Cornwalli mingis B&B's passides juhuslikult telekast programmi nimega X Factor leidsime. Sellest ajast peale olen mina seda igal sugisel/talvel suure huviga jalginud, ehkki Luca huvi asja vastu on aastatega kovasti kahanenud. Tol esimesel korral voitis selle urituse Leona Lewis, siis uks mitte-midagi utlev poiss ja eelmisel aastal Alexandra Burke. Show on lainud iga aastaga jarjest suuremaks ja vingemaks. Sel aastal laulsid kolm finalisti duette naiteks selliste inimestega nagu George Michael, Michael Buble ja Robbie Williams. Eilses finaalshow's astus teiste seas lavale ka Sir Paul McGartney. Uhesonaga uhke vark...
Aga pohjus, miks ma teile sellest koigest raagin on see, et selle aasta voitja on lihtsalt nii imearmas. Ma istusin nagu tobu laupaeva ja puhapaeva ohtul uksi teleka ees (Luca soitis ju juba jouludeks Itaaliasse) ja muudkui naeratasin iga kord kui see 18-aastane poiss lavale ilmus ja suu lahti tegi. Selline kompu poiss. Ja nii ilus haal... Ja nii tore Pohja-Inglismaa aktsent...
Teine finalist oli ka toeliselt lahe. Ma ausalt oeldes arvan, et temast saab suurem staar kui sellest Joe'st, aga see pole antud juhul oluline.
Vaadake ise kui armas poiss: http://xfactor.itv.com/2009/

1 comment: