Monday 24 August 2009

Suurbritannia hullud lehmad

ma olen alati imetlenud inimesi, kes suudavad seltskonnas vestlust üleval hoida tuues vajaliku intervalliga lagedale igasuguseid huvitavaid faktikesi ja statistikat. ma arvan, minu tänane tükike statistikat mind selles osas kuigi palju edasi ei aita, aga jahmatav oli siiski täna BBC vahendusel kuulda, et viimase 2 kuu jooksul on UK-s 3 inimest lehmade poolt surnuks tallatud. ehk siis inimesed on rahulikult kuskil heinamaal oma koeri jalutanud ja hullud lehmad on otsustanud oma vasikate kaitseks neid rünnata ja tervelt 3 inimest on surnud!!! täiesti kohutav.
et sellist saatust vältida on mõistlik:
A) koertega mitte lehmade lähedusse ronida
B) kui see ikkagi juhtub ja lehmad ründavad, siis on mõistlik koer rihma otsast lahti lasta ja ise püüda võimalikult rahulikult lehmade vahetust lähedusest lahkuda

asi on seda huvitavam, et eile kanuutades sattusime me ka lehmade lähedusse ja Luca reageeris väga paaniliselt sellele, et lehmade ja vasikate seas ka üks pull vabalt ringi jalutas ja oma mehelikkust demonstreeris. ma eile naersin Luca paanika üle, aga täna hommikune uudis pani mind oma reaktsiooni pisut ümber hindama.

1 comment:

  1. Ausalt mina oleksin ka Luca välja naernud. Praeguseni kuidagi hästi ei tahaks uskuda seda surnuks trampimise juttu....

    ReplyDelete