Monday 24 August 2009

U2 ja kanuu

ma kohe ei teagi kumb mu selle nädalavahetuse tegevustest meeldejäävam oli.

U2 Millennium Stadiumil oli MAGNIFICENT!!! eriti suurepärased oli 'Sunday, bloody Sunday' ja 'Still haven't found what I'm looking for', mida 70 000 inimest ühel häälel Bono asemel laulsid. ja uue plaadi lood tundusid ka live'is palju paremad ja huvitavamad kui plaadil. kui suurem osa su läbi aegade kõige lemmikumatest lugudest ühe õhtu jooksul ära lauldakse - no mida sa hing veel oskad tahta. kuigi pean tunnistama, et täiskasvanuna rock-kontserdidel käimine on tiba teistsugune kogemus võrreldes minu viimaste suuremate kontsertidega Lauluväljakul teiste noorukite seas...

ja eile siis kanuutamine. oma ainsa kanuu kogemuse põhjal olin valmistunud ikka ka ümber minemiseks. aga jäime kõik üle ootuste kuivaks. isegi vihma ei sadanud. väga lahe. aga peale 11 miili ma seda paati ikka enam eriti näha ei tahtnud ja täna on õlad väga valusad. järgmine etapp on järgmisel aastal paar päeva järjest kanuutada ja jõe kaldal telkida.

ühesõnaga, tõeliselt väljalülitav nädalavahetus. mõnus. kohe palju parem tunne on täna arvuti taga istuda ja oma artiklite kallal nokitseda.

1 comment:

  1. Olles osalenud pealtvaatajana U2 kahe viimase (mitte käesoleva) maailmaturnee kontserditel, pean Manniga 1000% nõusutuma. Tegemist on ühe kõige vapustavama bändiga, keda suurelt lavalt nautida, ilma, et ise hirmsasti nende austaja peaks olema. Seega tunnistan üles hinge pureva kadeduseussi, aga üldiselt olen rõõmus, et sulle ka meeldis.

    Mis puudutab kanuusõitu, siis selle näol on tegemist iga paarisuhte kõige tõsisema proovikiviga - kui Lucaga sellel vapralt vastu pidasite, siis võite vapralt teha ükskõik mida koos ka edaspidi. Minu kaugest noorusest on ette näidata ka üks mitmepäevane kanuumatk veel, koos kaldal telkimisega ja puha, kuid see osutus tõeliseks katsumuseks tänu vihmasele ilmale. Piltidelt näeb see igatahes nüüd välja nagu mõni ellujäämisretk või otsereportaazh vennad Voitkad radadelt.

    ReplyDelete