Wednesday 24 June 2009

minu päev hiljem sünnipäevad

see, et ma inimeste sünnipäevadest päev hiljem teadlikuks saan on minu puhul tavaline. Mai on seda omal nahal tundnud ja ilmselt nii mõnigi veel. süüdistan selles oma mobiiltelefoni, mis on täiesti oma äranägemise järgi need asjad endale mälusse salvestanud.
aga täna läks asi ikka natuke liiale. Kalev vaeseke sai õnnesoovid kätte päev hiljem (noh, siis minu tavaline praktika) ja lisaks õnnitlesin ma teda 35 sünnipäeva puhul, kui ta ometi sai juba 36!!!! jube kohe teisele niimoodi soola haavale hõõruda...
hirmus piinlik!
ja minu pidev enese ja sünnipäevalapse lohutus, et ongi hea, et kõik õnnitlused ühele päevale ei lange, ei tööta enam. vähemalt end ma enam sellega ära osta ei suuda...

2 comments:

  1. Mannike, Mannike! Nägin orkutis Monika Inglismaa-reisi pilte!!! Issand kui ilus sa selle uhke diplomi ja rüüga olid!!! Palun siia nüüd täpne reportaazh kogu tseremooniast ja ka pilte muidugi!

    ReplyDelete
  2. Miljon aastat on möödas sellest ajast..., aga tänu fotograafiale ja google ajastule ületame aegruumi uskumatul kiirusel :) Minu tagasihoidlik msn: cybernetic24@msn.com ootab tagasisidet uskumatult kauni Marianni tegemistest.

    Tervitustega Marko (Õismäelt A.D. 1992)

    ReplyDelete