Wednesday 3 June 2009

jutud igavast elust

mul on hirmus hea meel, et te kõik mu blogimise katse nii soojade sõnadega vastu olete võtnud... ega ma ju tegelikult ei tea, kas ma siia väga sageli midagi lisama hakkan, sest ega mu elu ei ole just teab mis huvitav ja pidevat kajastamist väärt, aga vahel võib-olla midagi...
ainus, kes selle blogimise üle teab mis rõõmus ei ole, on Luca, sest ta tahaks ka teada, mis ma siin kirjutan. ma lubasin vähemalt kõik need jutud, kus tema nimi sisaldub, ära tõlkida....

so, Luca, I did mention here and now that you were not too happy about me writing this blog, because you would like to know what I am writing... so I will write in English sometimes... at least I will translate all those things that have a reference to you...

2 comments:

  1. Mannike! Sain nüüd rahus kõik algusest peale üle lugeda. Ja paluks muudkui edasi kirjutada, sest mina närvilise inimesena vaatan ikka mitu mitu korda päevas kindlasti üle, kas ehk on uus postitus saabunud :-)

    Luca - I confirm that she really translated the same text as written in estonian ;)

    ReplyDelete
  2. Mulle ka väga meeldis. Mis värk blogijatel küll selle igava eluga on - Mai ka vahepeal kirjutas, et tema on igav väike vanainimene jne. Endal nii huvitav ja kasulik blogi :) Ainuke, millel ma regulaarselt silma peal hoian ja ka sõna võtan kui on mida võtta. Nii et Mann - ära unusta, et ainult igavatel inimestel on igav, seega kirjuta hoogsalt ja sageli oma meie jaoks ülipõnevast välismaa elust! Sulle sobib see kirjutamine imehästi ja kuidas me muidu oma ebatervet uudishimu sinu elamiseolemise kohta ikka rahuldaksime :)

    ReplyDelete