Monday 1 June 2009

palju päikest, veel rohkem veini ja imeline coca-cola...


üle hulga aja oli sel nädalavahetusel Suurbritannias võimalik näha päikest. me tähistasime seda suur-sündmust väikese camping-tripiga Gowerisse, ehk siis Wales'i läänerannikule. kahjuks ei olnud me ainsad, kes sellise suurepärase mõtte peale olid tulnud - kogu Cardiff ja Swansea oli sama teekonna ette võtnud, nii et camping site, millele me lõpuks oma telgid üles panime, oli rahvast paksult täis, sealhulgas kümned lapsed ja koerad, kes suudavad kohutavat kisa tekitada, eriti varahommikul... ma ikka alati imestan, kui hästi varustatud inimesed sellisteks camping trippideks siin riigis on: terve elamine on kaasa võetud, sealhulgas kristallklaasid veini joomiseks, pliitidest rääkimata. aga see selleks.
laupäev oli seega imeline, sest Wales'i läänerannik on tõepoolest super ilus ja kuigi vesi oli isegi minu põhjamaiste veetemperatuuridega harjunud keha jaoks külm, oli rannas mõnus vedeleda ja eriti mõnus õhtul, kui kõik teised olid lahkunud, rannas lõket teha, vorstikesi kõrvetada ja veini juua. selle veini joomisega kahjuks minu jaoks kogu nädalavahetuse ilu lõppeski.
terve puhapäeva veetsin ma telgi sees või ees pikali maas, sest püsti seista minu tühjaks pumbatud keha ei suutnud. veini ei taha ma igal juhul enam tükil ajal näha, veel vähem maitsta. ainus imeline asi selle kõige juures oli Luca ülim hoolitsus...
pealelõunaks suutsin ma siiski pudeli coca-colat oma kehas säilitada. täiesti hämmastav, kui hea on coca-cola selliste olukordadega võitlemiseks. Beni esialgu uskumatuna tundunud väide, et 60% inimkehast koosneb ainetest, mis sisalduvad coca-colas, sai omal nahal ära katsetatud. jumala õige! nii et pealelõuna oli tänu coca-colale juba palju talutavam. käisime isegi korraks ujumas... väga külm, aga väga kosutav...
loodetavasti polnud see ainus päikseline nädalavahetus siinkandis...

No comments:

Post a Comment